onsdag 24. august 2011

Ballgutter på DFI hjemmekamp lørdag 10.september.

DFI sitt A-lag spiller kamp lørdag 10.september kl.16 mot Sprint/Jeløy. Vi må møte opp kl.15.30 for å få litt instruksjon og veiledning. Gutta gjorde en super jobb forrige gang vi hadde oppgaven. Ungene vil få en T-skjorte, samt pølse/is i kiosken i pausen. Vi bør være 8-10 spillere og minst 4 voksne. Fra forrige gang var det følgende spillere som har meldt seg på til 10.september: Henrik B, Henrik S, Martin, Petter, Sander, Alex og Ådne. Vi trenger et par til! Foreldre som har sagt de kommer er: Magnar, Petter, Ivar og Rune.
Ber om en tilbakemelding her på bloggen og bekrefte om dere blir med!

6 kommentarer:

  1. Petter5.9.11

    Hmm, ser ut som Henrik S og jeg blir ballgutter til lørdagens A-lagskamp. Jeg trenger sikkert den treninga :-). Noen andre som blir med?

    SvarSlett
  2. Henrik B og jeg er med til lørdag

    SvarSlett
  3. Martin og jeg er med

    SvarSlett
  4. Bente8.9.11

    Sondre er med om det er plass, sa ikke noe i forrige runde så er det fullt er det fullt :)

    SvarSlett
  5. Petter9.9.11

    Veldig bra om Sondre kan være med til lørdag. Vi har fått noen forfall og trenger flere ballgutter.

    SvarSlett
  6. Anonym10.9.11

    Ådne og jeg kommer også

    SvarSlett