fredag 8. april 2011

Öckerö-cup i Gøteborg 10 - 12 juni!

Vi må vite hvor mange spillere og foreldre, som blir med til Sverige denne helgen. Vi tar sikte på et lignende opplegg som i fjor, med avreise tidlig ettermiddag fredag for å ha noen timer på Liseberg før vi innkvarteres på skolen på Öckerö. Det er reservert fem rom på øya's "hotell" for foreldre, som ønsker dette. Noen har allerede booket seg inn :-)!
Vi betaler 300,- per spiller for overnatting, frokost, taco-middag og diskotek lørdag kveld. Betalingsfristen er like rundt hjørnet og av den grunn må vi vite hvem som er med. Ønsker bindende svar før påske her på bloggen!

13 kommentarer:

  1. Petter8.4.11

    Henrik S og jeg er med

    SvarSlett
  2. Bente8.4.11

    Sondre og Morten er med, bor gjerne på øya om det fremdeles er plass :)

    SvarSlett
  3. Anonym12.4.11

    Ådne kommer, han blir med Thomas.

    SvarSlett
  4. Henrik B og jeg er også med og vi gleder oss

    SvarSlett
  5. Lene Thomas19.4.11

    Alexander har lyst å være med, men trenger noen å sitte på med!

    SvarSlett
  6. Anonym24.4.11

    Daniel og fam. kan dessverre ikke være med på denne cupen. Hilsen Merete

    SvarSlett
  7. Martin og jeg er med :-).

    SvarSlett
  8. Anonym26.4.11

    Petter og jeg er med, på høye madrasser.

    Jørgen

    SvarSlett
  9. Hans Frederik og jeg er med, men vil gjerne sitte på med noen.
    arnt

    SvarSlett
  10. Norunn27.4.11

    Sander og Truls er med:)

    SvarSlett
  11. Petter27.4.11

    Da har vi følgende påmeldt – vi må melde inn i løpet av få dager:
    Spillere:
    Henrik S
    Sondre
    Ådne
    Henrik B
    Alexander
    Martin
    Petter
    Hans Frederik
    Sander

    Erlend?

    Foreldre:
    Petter S
    Ivar
    Jørgen
    Arnt
    Magnar
    Morten
    Truls
    Lene
    Jan

    SvarSlett
  12. Petter28.4.11

    Og Thomas selvfølgelig :-)

    SvarSlett
  13. Har sendt en kommentar via Mail, men for sikerhetsskyld meddeler jeg også her at vi må stå over denne cupen. Erlend har bestemt seg til å bli med å feire sin morfars 70 års dag og jeg synes det er utrolig dumt at det falt på samme helgen, men slikt er det nå. Han blir med på Norway Cup. Hilsen Katarina

    SvarSlett